Marcelo: "Adriano'yu tebrik ederim"

Beşiktaş'ın defans oyuncusu Marcelo, Çaykur Rizespor karşısında aldıkları 1-0 galibiyetin ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 01 Ekim 2016 21:15 | Son Güncelleme Tarihi: 01 Ekim 2016 21:36
Marcelo: 'Adriano'yu tebrik ederim'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş'ın savunma oyuncusu Marcelo Guedes, Çaykur Rizespor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Zorlu bir fikstürü geride bıraktıklarını söyleyen Marcelo, "4-5 haftadır yoğun bir tempodan çıktık. Bugün milli ara öncesi her şeyin üstesinden geldik. Adriano'yu da tebrik ederim mükemmel bir gol attı" dedi.

İyi bir kadroya sahip olduklarını ancak daha tam anlamıyla sahada tüm güçlerini göstermediklerini belirten Marcelo, "Zor maçlar oynadık, iki zor maçta beraberliğimiz var ama hala zirvedeyiz tepedeyiz. Yukarıdaki takımlarla hep beraberiz. Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig'de gidiyoruz. Bunların üstesinden gelecek kadro var. Bugün de Adriano sahneye çıktı. Daha göstermediğimiz çok yönümüz var" diye konuştu.

Tümü
 Reklam