Beşiktaş'tan başvuru geliyor! "Seba ismini..."

Beşiktaş bugünkü toplantısında şok bir öneriyi gündemine alacak. Bazı yöneticiler TFF'ye, "Ligden Süleyman Seba'nın ismini kaldırın" diye başvuru yapılmasını istiyor

SPORX AI BAKIŞI
calendar 04 Kasım 2014 10:11 | Son Güncelleme Tarihi: 04 Kasım 2014 11:05
Haber: Takvim
Beşiktaş'tan başvuru geliyor! 'Seba ismini...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
laylı derbide Fenerbahçe'ye 2-0 yenilen Beşiktaş'ta Türkiye Futbol Federasyonu'na öfke büyüyor...

Başkan 
Fikret Orman'ın maç sonrası yaptığı açıklamalarla birlikte adetaTFF'ye savaş açan Siyah-Beyazlılar bugün çok önemli bir toplantı yapacak. Alınan bilgilere göre bu toplantına şok edici bir öneri de gündeme alınacak. 

ORMAN NE DİYECEK? 

Bazı yöneticilerin federasyona, "Sezonun isminden Süleyman Seba'nın adını kaldırın" başvurusu yapılmasını istediği öğrenildi. Bu konuda Başkan Orman'ın tavrı da merakla bekleniyor.


Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam