Akhisar '5' yaptı, gruplara kaldı!

Akhisar Belediyespor, Nazilli Belediyespor'u 5-2 mağlup etti ve Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplara kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 26 Ekim 2016 18:22
Haber: Sporx.com
Akhisar '5' yaptı, gruplara kaldı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Akhisar Belediyespor, Ziraat Türkiye Kupası 3. Turu'nda Nazilli Belediyespor ile karşılaştı. Manisa 19 Mayıs Stadı'nda oynanan mücadeleyi Akhisr Belediyespor 5-2'lik skorla kazandı ve adını gruplara yazdırdı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Akhisar'a galibiyeti getiren goller, 7. ve 90. dakikalarda Vaz Te, 9. dakikada Hüseyin (Kk), 32. dakikada Sami, 44. dakikada Saga Ali'den geldi. Nazilli Belediye'nin sayılarını ise 69. dakikada Mert ve 72. dakikada Halil kaydetti.

Akhisar Belediyespor'un Ziraat Türkiye Kupası gruplarındaki rakipleri, 16 Kasım'da çekilecek kuranın ardından belli olacak.

Tümü
 Reklam