Akçay: "Sahadaki duruşumuz iyiydi"

Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Karabükspor maçından sonra konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Ekim 2014 21:32
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Akçay: 'Sahadaki duruşumuz iyiydi'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News

Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, 2-1 kaybettikleri Kardemir Karabükspor maçının ardından iki takım içinde önemli bir müsabaka olduğunu kaydetti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Kardemir Karabükspor 3 puana daha fazla ihtiyacı olan takımdı" diyen Akçay, şunları söyledi:

"Maçı iyi götürdük, sahadaki duruşumuz iyiydi. Ama penaltı ve kırmızı kart sonrası eksik kalmak, direnç açısından, dirençli olmamıza rağmen konsantrasyon maçın sonuna doğru bozulmaya başladı. Dolayısıyla rakip son dakika golü attı. Tebrik ediyoruz. Takımımı tebrik ediyorum. Sahadaki duruşu, mücadele seviyesi istediğimiz düzeydeydi. Bizim gibi takımlar bu düzeyde kaldıkları sürece ligde kalabilir. Bütün amacımız ligin kalıcı takımı olmak."

Tümü
 Reklam