Diyarbakır BB'de Galatasaray sevinci

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray ile eşleşmenin sevincini yaşıyor.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 07 Kasım 2014 16:50
Haber: AA
Diyarbakır BB'de Galatasaray sevinci
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray ile eşleşmenin sevincini yaşıyor. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Futbol Şube Sorumlusu Yılmaz Demir, yaptığı açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası G grubunda yer aldıklarını söyledi.

Galatasaray ile aynı grupta bulunduklarını kaydeden Demir, bunun mutluluk verici olduğunu söyledi.

Diyarbakırlı futbolseverlerin bu maçı sabırsızlıkla beklediğini dile getiren Demir, şöyle konuştu:

"Grubumuzda Galatasaray'ın yanı sıra 3. Lig 3. Grup'ta FBM Makina Balçova Yaşamspor ve Spor Toto Süper Lig'den Eskişehirspor da bulunuyor. Çift devreli lig usulüne göre oynanacak grup maçlarında elimizden gelenin en iyisini yapıp Diyarbakır'a önemli bir başarı kazandırmak istiyoruz. Hedefimiz kupada başarılı olmaktır."

Demir, ilk maçlarını sahalarında FBM Makina Balçova Yaşamspor ile yapacaklarını sözlerine ekledi.

Tümü
 Reklam