O'Neill: "Tamamen hayal kırıklığı..."

Belçika'ya 3-0 mağlup olan İrlanda'da teknik direktör Martin O'Neill maçı değerlendirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 18 Haziran 2016 18:40
Haber: Sporx.com
O'Neill: 'Tamamen hayal kırıklığı...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
EURO2016 E Grubu'nda Belçika'ya 3-0 mağlup olan İrlanda'da teknik direktör Martin O'Neill maç sonu konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İşte O'Neill'in sözleri:

"Hayal kırıklığı yaşadık. Bugün karşılaştığımız durum antrenmanlarda çalışamayacağınız bir şey. En büyük kulüplerin bile çalışamayacağı bir durum. Chelsea, Barcelona, Manchester United... Benim böyle bir düşünceye sahip olmam imkansız. Belçika'nın iyi futbolculara sahip olduğunu söyledim ama gollere bakarsak bizim de hatalarımız oldu. Gollerde onlara büyük boşluklar bıraktık."

"ÇOK ÇABUK STRES YAPTIK"

"Birkaç gün önce İsveç'e karşı çok iyi oynadık. Bugün biraz tedirgindik. Topu rakibe çok çabuk tesli ettik. Devre arası 0-0'dan sonra serbest vuruş sonrası gol yememiz ve strese düşmemiz asıl hayal kırıklığını yarattı."

Tümü
 Reklam