Sunderland, Johnson'ı gönderdi

Sunderland, küçük yaştaki bir kız çocuğuna cinsel istismarda bulunduğunu itiraf eden Adam Johnson'ı takımdan gönderdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Şubat 2016 22:18 | Son Güncelleme Tarihi: 13 Şubat 2016 12:51
Haber: AA
Sunderland, Johnson'ı gönderdi
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
İngiltere Premier Lig ekiplerinden Sunderland, reşit olmayan birisiyle cinsel ilişkiye girdiğini itiraf eden Adam Johnson'ın sözleşmesini feshetti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Kulübün internet sitesinde yer alan haberde, kendisine yöneltilen suçlamaları kabul eden 28 yaşındaki Johnson ile yolların ayrıldığı, konuyla ilgili detaylı açıklama yapılmayacağı belirtildi.

İngiltere'nin Bradford kentindeki mahkemede hakim karşısına çıkan Johnson, reşit olmayan biriyle cinsel ilişkiye girdiği ve bir kez de cinsel istismarda bulunduğu itirafında bulunmuştu. İngiliz futbolcu, 16 yaşın altındaki bir kızla ilişkiye girdiğine dair yöneltilen diğer suçlamaları ise reddetmişti.

Milli takımda da 12 kez forma giyen Johnson, suçlamalar dolayısıyla geçen yılın mart ayında gözaltına alınmış ve kefaletle serbest bırakılmıştı.

Manchester City'de 2010-2012 yıllarında forma giymesinin ardından Sunderland'e transfer olan orta saha oyuncusu Johnson, bu sezon takımıyla 20 maça çıkmıştı.

Tümü
 Reklam