Douglas Costa: "Jose'dense Pep..."

Chelsea'nin de kendisini çok istediğini belirten Douglas Costa, Guardiola için Bayern'e transfer olduğunu söyledi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 05 Aralık 2015 00:36
Haber: Sporx.com dış haberler, Fotoğraf: Reuters
Douglas Costa: 'Jose'dense Pep...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER- Bayern Münih'in Brezilyalı yıldızı Douglas Costa, neden Chelsea'yi değil de Alman kulübünü tercih ettiğini ilginç sözlerle açıkladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Chelsea beni çok istedi" ifadeleriyle konuşmasına başlayan Costa; "Çok büyük bir istekleri vardı ve çok çaba sarfettiler. Ancak, ben Pep Guardiola ile çalışmak istedim ve bu yüzden Bayern Münih'e geldim" ifadelerini kullandı.

Douglas Costa; "Pep Guardiola'dan çok fazla şey öğreneceğimi düşündüm. İmza öncesi anlattıklarıyla beni ikna etti. Bu kadar futbol bilgisini Mourinho'dan değil, Guardiola'dan öğrenebileceğimi düşündüm" diyerek sözlerini noktaladı.

Shakhtar Donetsk'ten transfer olan Douglas Costa, Franck Ribery'nin yerine Bayern Münih'in as kanat oyuncusu olarak Bundesliga'nın en iyilerinden biri olmayı başardı.

Tümü
 Reklam