PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'da kulüp başkanı Fethi Şimşek, "Eksiklerimizi en kısa sürede gidereceğiz bunun için takımımızın zamana ihtiyacı var" dedi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, geçen hafta sahalarında oynadıkları Adanaspor maçında takımın istenilen performansı gösteremediğini söyledi.
Taraftara daha iyi futbol izletmek istediklerini vurgulayan Şimşek, şöyle konuştu:
"İlk maçımızda taraftarlarımıza iyi bir izletemediğimiz için üzgünüm. İlk maçta eksiklerimizi gördük. Eksiklerimizi en kısa sürede gidereceğiz, bunun için takımımızın zamana ihtiyacı var. İnşallah ilerleyen haftalarda daha iyi olacağız. Transfer çalışmalarımız da devam ediyor. Orta saha ve forvet mevkilerini güçlendirerek, gücümüze güç katmak istiyoruz."
Şanlıurfa kamuoyunun takıma daha fazla sahip çıkmasını beklediğini aktaran Şimşek, herkesin elinden gelen desteği sunması gerektiğini sözlerine ekledi.
Taraftara daha iyi futbol izletmek istediklerini vurgulayan Şimşek, şöyle konuştu:
"İlk maçımızda taraftarlarımıza iyi bir izletemediğimiz için üzgünüm. İlk maçta eksiklerimizi gördük. Eksiklerimizi en kısa sürede gidereceğiz, bunun için takımımızın zamana ihtiyacı var. İnşallah ilerleyen haftalarda daha iyi olacağız. Transfer çalışmalarımız da devam ediyor. Orta saha ve forvet mevkilerini güçlendirerek, gücümüze güç katmak istiyoruz."
Şanlıurfa kamuoyunun takıma daha fazla sahip çıkmasını beklediğini aktaran Şimşek, herkesin elinden gelen desteği sunması gerektiğini sözlerine ekledi.



















