Giresun, Adana'ya gitti

PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, hafta sonu Adanaspor ile yapacağı maç için Adana'ya gitti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Kasım 2014 15:23
Haber: AA
Giresun, Adana'ya gitti
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, hafta sonu Adanaspor ile yapacağı maç için Adana'ya gitti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Kulüp basın sözcüsü Bahattin Kurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sabah yapılan antrenmanın ardından takımın Adana'ya gitmek üzere Trabzon Havaalanı'na hareket ettiğini söyledi.

Takımın yarın Adana'da kampa gireceğini belirten Kurt, "Adanaspor maçından galibiyetle ayrılmayı hedefliyoruz. Bizim için her maç final, bu maç da o finallerden biri. Mutlaka üç puan almamız gereken bir maç, bunun için mücadele vereceğiz. İnanıyoruz ki maçı kazanacağız. Üç puan alarak Giresun'a döneceğiz" dedi.

Tümü
 Reklam