Ardeşen üzgün

Ardeşen Gençlik ve Spor Kulübü'nün Başkanı Sultan Rauf Oğuz, açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Mart 2015 14:23
Haber: AA
Ardeşen üzgün
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Hentbol Kadınlar Challenge Kupası çeyrek final rövanş maçında Polonya'nın Pogon Baltica takımına 31-26 yenilerek elenen Ardeşen Gençlik ve Spor Kulübü'nün Başkanı Sultan Rauf Oğuz, "Bizim arzu ettiğimiz sonuç bu değildi. Elendiğimiz için üzüntülüyüz" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Oğuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilk karşılaşmada 31-28 yendikleri Polonya temsilcisine, rövanş maçında 31-26 yenilerek kupaya veda ettiklerini belirterek, "Türkiye'de ligde, Avrupa'da kupada mücadele ediyoruz. Oyuncularımızın mental yorgunlukları vardı. Bizim arzu ettiğimiz sonuç bu değildi. Elendiğimiz için üzüntülüyüz" diye konuştu.

Hakemlerin ve gözlemcilerin zaman zaman tutarsız kararları olduğunu savunan Oğuz, şunları kaydetti:

"Bu kararlar bizim aleyhimize oldu. Bana göre spor camiasında doğru şeyler olmadı. Gelecek günlerde Türkiye kupaları ve ligdeki şampiyonluk kupası için mücadelemize devam edeceğiz. Bizi destekleyen yürekli taraftarımıza teşekkür ediyorum. Çünkü bunlar özveri isteyen konular. Bundan sonra bu taraftarları mahçup edecek maçlarımız olmayacak."

Tümü
 Reklam