Avcı'dan Cüneyt Çakır'a sitem!

İstanbul Başakşehir Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Fenerbahçe maçı sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 13 Aralık 2015 21:32
Haber: Sporx.com
Avcı'dan Cüneyt Çakır'a sitem!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (10)
Google News
İstanbul Başakşehir Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Fenerbahçe'ye 1-0 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Gördükleri kartlar için Cüneyt Çakır'a hafif bir sitemde bulunan Avcı, "İlk 45 dakika doğru durduk, ancak rakibe çok pozisyon verdik. İkinci yarı itibariyle, geniş alanlarda yakaladığımız pozisyonları tamamlayamadık. 2. yarıda belki bizim net pozisyonumuz var, rakibin yok. Sonuna kadar oyunu koparmaya çalıştık, kazanma duygusuyla gelmiştik. Sarı kartların, bizim takım gibi fair-play ruhunda oynayan bir takımın bu kadar çok sarı kart ve kırmızı kartlar görmesi, maçı bir izleyelim, kartlar nasıl olmuş. Bunun analizi televizyonlarda yapılacaktır. Yol haritamızda bir sapma yok. Oyun kalitesini sürekli geliştiriyoruz. İlk yarının sonunu böyle getirmek istiyoruz."
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam