Ataman: "5 kişi de olsak yenerdik"

Galatasaray Liv Hospital Başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe Ülker maçının ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Mart 2015 22:42
Haber: Sporx.com
Ataman: '5 kişi de olsak yenerdik'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (31)
Google News
Galatasaray Liv Hospital Başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe Ülker'i 82-78 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Cezası nedeniyle maçı tribünden izleyen Ataman, "Şimdi taraftarları daha iyi anlıyorum, bugün çok heyecanlandım, titrediğimi hissettim. Çocukları tebrik ediyorum. Galatasaray formasının ne kadar asil olduğunu gösterdiler. 6 kişi, 5 kişi hiç önemli değil, 5 kişi de oynasak kazanacağımızı biliyorduk. Bugün oyuncular ile toplantı yaptık ve bu kez onlar konuştu, ben dinledim. Toplantının ardından da twitter hesabımdan bu maçı kazanacağımızı yazdım" ifadelerini kullandı.

Yaşadıkları sorunların çözüleceğine inandığını belirten koç, "Sadece Galatasaray yönetimi değil, tüm Galatasaray camiası Galatasaray için ne kadar değerli olduğunu görüyor. Bu sene böyle geçti, ama Galatasaray basketbolda daha da büyüyecektir. Hep birlikte daha büyük işler yapacağız" dedi.

Tümü
 Reklam