City ikinci yarıda bir açıldı...

Premier Lig 7. hafta mücadelesinde Blackburn deplasmanına konuk olan Manchester City ikinci yarıda bulduğu gollerle sahadan 4-0 galip ayrıldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 01 Ekim 2011 18:55
Haber: Sporx.com
City ikinci yarıda bir açıldı...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
İngiltere Premier Lig 7. hafta karşılaşmasında Manchester City, deplasmanda Blackburn Rovers'a konuk oldu.

Ewood Park'ta oynanan karşılaşmayı Manchester City 4-0 kazanarak üç puanı hanesine yazdırdı.

Karşılaşmada Manchester City'e galibiyeti getiren golleri 57. dakikada Adam Johnson, 59. dakikada Mario Balotelli, 73. dakikada Samir Nasri ve 87. dakikada Stefan Savic kaydetti.

Bu sonucun ardından Manchester City puanını 19'a yükselterek zirve mücadelesini sürdürdü. Blackburn Rovers ise 4 puanda kaldı.

Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam