Beşiktaş ışıkları kapattı, Fenerbahçeliler tepki gösterdi

Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı yenerek şampiyon olmasının ardından salonda ışıklar kapandı ve yüksek sesle marşlar çalındı. Sarı-lacivertli taraftarlar, sosyal medyada Beşiktaş'a tepki gösterdi.

  • 948,420
  • Paylaş

Daha Fazla Yükle