PUBG 22 Haziran Güncelleme Notları

PUBG 22 Haziran ile birlikte yepyeni ve bomba bir güncelleme ile karşımızda. Yeni Silah yeni harita ve daha birçok şey içeren PUBG 22 Haziran Güncelleme Notlarına aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Yeni Harita: Sanhok

Yeni bir harita eklendi: Sanhok (sağnok diye okunuyor)

Sanhok 4km x 4km boyutunda bir harita (Erangel ve Miramar'ın çeyreği kadar). Bu küçük adada oyunlar daha çabuk bitiyor ama savaşlar hiç de küçümsenecek gibi değil. Her oyunda hala 100 oyuncu bulunuyor. Belli ayarlar Sanhok'un özel yapısına uyması için özelleştirilmiştir. Bu detayları aşağıda bulabilirsiniz.

Performans
Uzak oyuncular ve araçlar Sanhok'ta normalde olduğu gibi işlenmiyor, bu da sunucu performansının gelişmesine yol açıyor.

Oynanış
Sanhok hava durumu dinamik olarak değişiyor.
Oyuncular artık uçağa binmeyi beklerken elma atabilirler.

Kırmızı Alan
Kırmızı Alan Sanhok'ta daha küçük ve daha kısa sürüyor.
Kırmızı Alanın merkez noktası her zaman Güvenli Alan'ın dışında yer alacak. Güvenli Alan'ın dışından oynayan oyuncular daha büyük risk altında olacaklar.

Mavi Alan
Sanhok haritasındaki Mavi Alanların daha kısa bekleme süreleri ve daha uzun hareket süreleri var.
Mavi Alan da dinamik bir etken. Sonraki çember belirleneceği zaman kalan oyuncu sayısı kontrol ediliyor ve bekleme süresi ile hareket süresi buna göre ayarlanıyor (çember büyüklüğü etkilenmiyor).

Yaratılma Dengesi
Sizi savaşa daha çabuk hazırlamak için eşya yaratılma ayarları Sanhok'ta biraz daha değişik.
TTler, HMSler ve SNTler daha yaygın. Toplam eşya yaratılma oranı son test turuna göre %5 daha arttırıldı.
8x ve 15x dürbünler Sanhok'ta bulunmuyor, fakat hala Yardım Paketlerinden çıkarılabilir.

 

Sanhok'un önemli bölgelerinin kısa bir tanıtımı:
Mağara – Burada terkedilmiş bir arkeolojik sit bulacaksınız, tam da deniz kenarındaki bir mağaranın kalbinde. Açık tepesinden paraşütle inerek hızlı eşya bulabilir ve teknelerle hızlı bir şekilde uzaklaşabilirsiniz.
Harabeler – Sadece en cesur oyuncular bu klostrofobik bölümlere dayanabilir. Harabeler yakın menzilli çatışmalardan hayatta kalanları belirleyecek. Tapınağın tepesine inerek yukarıdan temizlemeye başlayın veya giriş seviyesindeki tünellerden içeriye sızın.
Paradise Tatil Köyü – Paradise'a hoş geldiniz, burası Sanhok'un en iyi (ve tek) lüks tatil köyü. Burada her şey var: Keskin nişancılar için açık alanlar, pompalı tüfek uzmanları için odadan odaya baskınlar, HMS yeteneklerinizi gösterebileceğiniz orta uzunluktaki koridorlar. Uyarımızı yapalım, checkout 11.00'dedir.
Eğitim Merkezi – Bu terkedilmiş eğitim tesisinde en iyilere karşı savaşın. Eşya bulmak için bir engelleri aşma koşusuna çıkın. Ya daha iyi olun ya da denerken ölün.
Taş Ocağı – Bu su dolmuş taş ocağı Sanhok'un normalde yeşil ve cıvıl cıvıl arazisinden bir kaçış olabilir. Siper alacak çok az ağaçla, taş ocağının kıyısındaki oyunculara karşı savunmasız olacaksınız.
Liman – Sanhok'un güneydoğu köşesindeki bu kargo gemilerini keşfe çıkın. Yakın ve orta menzilli çatışmaların çıkacağı bu limanda yeni oyuncular eşya toplayıp kaçma şansı bulabilir!
Yollar – Sanhok'taki bazı alanlar şimdi eski beton yollarla kaplı. Yatarak bekleyen oyunculara dikkat edin ve bunları Mavi Alan'ın bir adım önünde kalmak için kullanın!


Performans
Sunucunun yakındaki objeleri nasıl kullandığı optimize edilerek performans arttırıldı. Aşağıdakiler için optimizasyon yapıldı:
Karakter modelleri
Araçlar
Silahlar

Dünya
PGI (PUBG Global Invitational) için binalara, panolara ve varsayılan paraşüt kozmetiğine reklam işlemeleri eklendi.
Bengal Kaplanı paraşütü değişmedi ve kuşandığında varsayılan paraşütün yerine geçecek.

Eşyalar
QBZ95 eklendi.
QBZ95, Sanhok'a özel 5,56mm mermi kullanan bir Taarruz Tüfeği. Şarjörü 30 mermi alıyor ve 40'a uzatılabiliyor.
QBZ, Sanhok'ta SCAR-L'in yerine geçecek (yani Sanhok'ta artık SCAR-L bulunamayacak). QBZ95, SCAR-L'in yaratılma oranının 1,4 katına sahip.

Oynanış
Hareket etmek, duruş değiştirmek veya nişan almakla ilgili isabet etkileri artık anında devreye girmeyecek.
Mesela, nişan aldığınız zaman nişan almanın getirdiği isabet gelişimini nişan alma tamamlanana kadar almayacaksınız.
Kazanan oyuncu veya takıma artık zaferlerini kutlamaları için maç bitip sonuçlar gösterilmeden önce 8 saniye süre verilecek.
İzleyiciler de kazanan oyuncu veya takımın kutlamasını izleyebilirler.


Arayüz
Oyunda artık üç harita olduğu için, iki harita arasında seçim yapmak yerine 2 liste arasında seçim yapacaksınız.
Battle Royale listesinde hem Erangel hem Miramar bulunuyor. Bu listeyi seçmek sizi rastgele olarak haritalardan birine atacak.
Mini Royale listesinde şimdilik sadece Sanhok var.
İki seçeneği de işaretleyerek oyundaki 3 haritamızdan birine rastgele girebilirsiniz.
Birçok oyun içi arayüz bileşeni güncellendi.
Arkadaş listesi arayüzü güncellendi.

Lider Tablosu ve Tekrar arayüzleri güncellendi.
Lobi ve oyun oturumunda çıkan uyarılar görsel olarak geliştirildi.
Eşleştirme durumunu gösteren bileşen geliştirildi.
Envanter, harita, sonuç ekranı gibi oyun içi arayüz bileşenleri geliştirildi.
Oyun içindeki mini harita geliştirildi.
Mini harita artık karakterin hareket hızına göre dinamik olarak yakınlaşacak veya uzaklaşacak.
Mini Harita Dinamik Yakınlaştırması seçeneği, seçenekler menüsünden açılıp kapatılabilir.
Mini Harita artık genişletilebilir.
Mini Harita genişlemesi N tuşu ile açılıp kapatılabilir.
Haritada Mavi Alan'ın görünürlüğünü arttırmak için, Mavi Alan içinde kalan bölge artık mavi renkli olacak.
Mini Harita üstünde yer alan Mavi Alan göstergesi geliştirildi.
Evrensel bir dürbün hassasiyeti seçeneği eklendi, eğer isterseniz tüm dürbünleri hala ayrı ayrı ayarlayabileceksiniz.
Hassasiyet seviyeleri, dinamik yakınlaştırmaya sahip dürbünler için artık düzgünce çalışacak.
Seçenekler menüsüne nişangah rengini RGBA değerleriyle ayarlama seçeneği eklendi.
Yükleme ekranı oyunla ilgili ipuçları gösterecek şekilde ayarlandı.


Ses
Maçın başlangıcındaki uçak motoru ses seviyesi azaltıldı.
Su ses efektleri azaltıldı (okyanus, nehir gibi).
Yardım Paketi uçağının ses seviyesi artış miktarı tekrar ayarlandı. Uçağı ilk duyabildiğiniz mesafe hala aynı, ama uçağın azami sesinin duyulabildiği mesafe azaltıldı.
Fırlatılabilir eşyaların suya çarptığında oluşan ses efekti geliştirildi.
Tüm sesler daha kaliteli olacak şekilde tekrar elden geçirildi.
Düşük frekanstaki abartı yükseltme efekti ayarlandı.


Sandıklar
Havacı Sandığı artık haftalık rastgele sandıklara eklendi, düşme oranı güncellendi:
Havacı: 20%
Equinox: 15%
Zafer: 10%
Raider: 15%
Fever: 2.5%
Militia: 15%
Motorcu: 10%
Desperado: 2.5%
Survivor: 5%
Wanderer: 5%


Efektler
Mermilerin yere veya suya çarptığında oluşan efektler geliştirildi.
Fırlatılabilir eşyalar suya atıldığında oluşan efektler daha gerçekçi hale getirildi.

Hata Düzeltimleri
Karakterlerin Erangel ve Miramar'daki belli noktalarda sıkışmalarına yol açan bir hata düzeltildi.
Erangel ve Miramar'da hareketi engelleyen bazı objeler kaldırıldı.
Miramar'da belli bitkilerin yerin üstünde uçmalarına yol açan bir hata düzeltildi.
Adrenalin Şırıngası sesinin, animasyonundan uzun sürmesine yol açan bir hata düzeltildi.
Mirado'nun El Bombalarından hasar almasını engelleyen bir hata düzeltildi.
Araç içindeki oyuncuların yumrukla hasar almasını engelleyen bir hata düzeltildi.
Sersemletme, yanma gibi bomba etkilerinin belirli sürelerinden sonra kaybolmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
Bir araçtan çıktıktan sonra nişan modunda tabanca geri tepme animasyonunun düzgün oynatılmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
3 Tekerlekli Motosikletin yan araba tekerleği yok edildiğinde tekerleğin bazı parçalarının yok olmasına yol açan bir hata düzeltildi.
Bazı objeler ve pencereler ile atlama etkileşimi geliştirildi.
Tekrar izlerken silahların bazı parçalarının belli durumlarda kaybolmasına neden olan bir hata düzeltildi.
Ateş ettikten sonra silahın hemen yere atılmasının ses efektini kesmesine yol açan bir hata düzeltildi.


Sporx Anasayfasına Dön