Fortnite v10.30 yama notları paylaşıldı! İşte tüm yenilikler!

Battle Royale arenasının öncü oyunlarından Fortnite'a yeni bir güncelleme geldi. Boğuk Park, Otomat ve Sınıf Ayarlama Cihazları gibi birçok yenilik oyuna eklenirken çeşitli hata düzenlemeleri yapıldı.

BATTLE ROYALE

NELER GELDİ?

Boğuk Park
Bataklıkta açılan bu yeni Yırtık Bölgesi'nde eğilince bir nesneye dönüşeceksiniz!

Kaygan Koru
Yırtık Bölgesi, Kaygan Koru'yu geri getirdi ama bir değişiklik var; artık bu mahallenin en sevdiği yiyecek tako! Takoları ağız sulandırıyor; insanlar takoların kokusunu alınca bile keyiflenip dans ediyor! 

SINIRLI SÜRELİ MODLAR:

TEPEDEN TEPİLENLER

Takım Türü: Tekli | Yeniden Doğma: Açık
 
AlanShinohara'nın eseri. Tepeden Tepilenler, SSM İçerik Üreticisi Yarışması'nın zirvesine oynayan en iyi 3 haritadan biriydi!
 
Vantuzatar sayesinde sağa sola zıplayın, rakiplerinizin atışlarını savuşturun, bir yandan da Çakmaklı Tepen Tabanca'yla rakiplerinize tek atın. Maçın sonunda en çok avlamaya sahip oyuncu kazanır! 

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Mahzen'e Kaldırılanlar
    • Seri Hafif Makineli Tüfek
  • Mahzenden Çıkarılanlar
    • Taktiksel Hafif Makineli Tüfek (Ayrıca, Oyun Alanı'na da geldi!)
Hata Düzeltmeleri
  • Şok Dalgası Bombası ile savrulan oyuncular eskiden fırladıkları yerin yakınındaki tuzakları yok ediyorlardı; artık tuzağın bağlı olduğu yapı parçasını yok etmeden tuzağı yok etmeyecekler.
  • Cızlatıcı Tuzak'ın bilgilendirme kartında artık olması gerektiği gibi 4 yıldız görünecek çünkü Destansı nadirlikte, eskiden 2 yıldız görünüyordu ki bu da Sıradışı nadirlik demek.
  • Cızlatıcı Tuzak, eğimli veya engebeli arazilere fırlatıldığında olması gerektiği gibi yapı inşa ederek kurulmuyordu; buna sebep olan sorun giderildi.
  • M.E.K.A.'lar artık Uçan Ada'nın Küp'üne dokunduğunda havaya fırlatılacak.
  • M.E.K.A.'nın ezme saldırıları artık diğer araçlara da tutarlı miktarda hasar verecek. 
    • Önceden, diğer araçlara iki veya üç kat hasar veriyordu.
  • M.E.K.A.'nın bekleme süresi sayacı, artık bekleme süresi değeriyle uyumlu renklere bürünecek.

OYNANIŞ

  • Boğuk Park
    • Palmiye Park'taki Yırtık Sinyali yepyeni bir isimli bölge oluşturdu! Bataklıklarla dolu bir bölge olduğu için bu Yırtık Bölgesi'nde eğilerek dolaşılması tavsiye ediliyor.
      • Oyuncular bu Yırtık Bölgesi'ndeyken eğildiklerinde nesnelere dönüşecekler. Birincil ateş etme tuşuna basarak nesne halinden çıkabilirsiniz.
        • Oyuncular nesne halindeyken de hasar alabilecek.
      • Nişan almak oyuncuları oldukları yere sabitleyerek onların olacaklardan habersiz kurbanları aramalarına olanak tanıyacak.
  • Kaygan Koru
    • Yırtık Bölgesi, Kaygan Koru'yu geri getirdi! Ama bu sefer Durrr Burger'in esamesi okunmuyor; artık bölgede takoların sözü geçiyor!
    • Zaman zaman gökten acılı takolar yağacak! Takoların kokusu o kadar güzel ki bölgenin içindeki oyuncular kendilerini dans etmekten alamayacak! 
      • Oyuncular, dans ederken diğer oyunculardan hasar almayacak ve her saniye 20 can kazanacak.
        • Dans etmek fırtınadan gelen hasarı engellemeyecek ve fırtına içindeyken oyuncuların canı dolmayacak.
    • Acılı takolar 10 etkin can verir (oyuncunun canına veya kalkanına 10 ekler) ve geçici olarak hareket hızını (20 saniyeliğine %40) arttırır.
      • Acılı takolar çok dayanmıyor. Bayatlayıp yok olmadan hemen kapmaya bakın!
  • Topluluğun Seçimi
    • Oyuncular içerik mağazasına gelecek bir eşyayı oy vererek seçecek!
    • İlk topluluk oylaması bu hafta başlıyor. Topluluğun Seçimi ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için blog yazımıza göz atabilirsiniz.
Hata Düzeltmeleri
  • İsimli bölgelere yaklaştığınız açıya bağlı olarak hepsi farklı uzaklıklarda yüklenmeye başlıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyuncuların nişan noktasıyla üzerinde durmadığı bir yapı parçasını düzenlemesine imkân tanıyan sorun giderildi.
  • Ekip arkadaşını dirilten oyuncunun oyunla bağlantısının kopmasına sebep olan sorun çözüldü.

OYUN ALANI

Hata Düzeltmeleri
  • Oyuncuların Oyun Alanı Merkezi'nde birbirine hasar vermesine imkân tanıyan sorun giderildi.

PERFORMANS

  • Kalkan Balonu'nun çarpışma alanıyla ilgili performans iyileştirmeleri yapıldı.

ÇİZİM VE ANİMASYON

  • Oyuncuların karakterleri bir duvarın yakınında bekleme halindeyken silahlarını indirecek.
    • Bu da oyuncu karakterlerinin ellerinin duvarlardan geçiyor gibi görünmesini azaltacak.
Hata Düzeltmeleri
  • Jets 2019 - 2020 NFL formasının bağcık rengi gerçek formalara daha uygun olması için beyazdan yeşile dönüştürüldü.
  • Yaz Çiçeği kaplaması artık taarruz ve keskin nişancı tüfeklerinde hatalı görünmeyecek.
  • Bir ağaca zarar verildiğinde ağacın yaprakları taş kaplamasına dönüşebiliyor veya ahşap kaplaması görünmez oluyordu; buna sebep olan sorun çözüldü.

SES

  • Takım arkadaşlarının planörlerinin açılma ve kapanma sesi %50 azaltıldı.
Hata Düzeltmeleri
  • Savaş Otobüsü'nün kısa bir süreliğine ses çıkarmaması sorunu çözüldü.

KULLANICI ARAYÜZÜ

Hata Düzeltmeleri
  • Tekrar sırasında geribildirim göndermek artık oyuncuların Oyuncu Raporlama ve Geribildirim menüsünde takılmasına yol açmayacak.
  • Bir oyuncuyu Çöplük Yırtığı dinozoru kullanarak avlamak o kişinin avlama bildirimlerinde tarih öncesi çağlara gönderildiğini belirtecek. 
    • Önceden avlama bildirimlerinde antik çağlara gönderildiği yazıyordu. Ama tabii o zamanlar dinozorlar ne arar... Dinozorlar kadar büyük bu hatamız için özür dileriz.

TEKRARLAR

  • Bazı tekrarlarda fare kontrollerinin düzgün çalışmaması sorunu çözüldü.
  • Cephanenin yanına gittiğinizde çıkan "Bu eşyadan daha fazla taşıyamazsınız!" mesajı artık tekrarlarda görünmeyecek.

MOBİL

  • Yeni Ayarlar
    • İnşa Etme ve Düzenleme
      • Oyuncular artık inşa etme ve düzenleme için dokunmatik hassasiyetini ayrı ayrı ayarlayabilecek.
    • Hedeflemeyi Aç/Kapat 
      • Nişan alma eyleminin açma/kapatma ile mi, yoksa basılı tutarak mı gerçekleştirileceğini belirler.
        • Bu ayarı kapatmak oyuncuların nişan almasını gerektirecek. 
          • Bu ayar varsayılan olarak açık durumda olacak.
      • Nişan almayı açma kapama ayarı mobilde oyun kumandasıyla birlikte artık dokunmatik için de geçerli olacak.
    • Serbest Bırakınca Düzenlemeyi Onayla
      • Bu ayar oyuncuların düzenleme seçimlerini bıraktığı zaman bir düzenlemeyi onaylayabilmesini sağlayacak.
    • Dokunmatik İvmelenmesi çarpanı 
      • 1 değeri tam dokunarak bakış ivmelenmesi sağlarken, 0 değeri dokunarak bakış ivmelenmesini kapatacak.
      • Bu ayar hassasiyet ayarıyla aynı değildir. Düşük değerler daha yavaş bakış hızı anlamına gelmeyebilir.
  • Yeni Buton
    • Düzenleme Seçim Sıfırlama butonu
      • Bu buton Gösterge Paneli Düzen Aracı'nda yer alıyor.
      • Bu buton düzenleme için açtığınız yapı parçalarının düzenleme durumunu sıfırlayacak.
  • iPhone X'e 60 FPS desteği eklendi.
  • Otomatik ateş nişan noktası, yüksek değerli yüzeylerde daha görünür olacak.
  • Tambur Şarjörlü ve Taktiksel Pompalı Tüfek'in otomatik ateş ayarlamaları yapıldı.
    • Mermilerin efektif menzile uygun olması için maksimum otomatik atış menzili düşürüldü.
Hata Düzeltmeleri
  • Tuzak yerleştirdikten sonra hangi silahın otomatik olarak ateş edeceğini etkileyen bir sorun çözüldü.
  • Oyunu dokunmatik ekranla oynarken otomatlar yanlış eşyayı verebiliyordu; bu sorun çözüldü.
    • Bilinen sorun: Özel "yerden alma" butonunu kullanan oyuncular hâlâ yanlış eşyayı alabilirler. Bu sorunu çözmek için çalışmaya devam ediyoruz.
  • Takımın Toplam Avlama sayısı artık doğru avlama sayısını gösterecek.
  • Kaygan Koru'daki donmuş gölün kuzeydoğusundaki açılamayan sandık sorunu çözüldü.
  • Gösterge panelindeki yanlış etiketlenmiş M.E.K.A. butonları düzeltildi.
  • M.E.K.A. sürerken ifade kullanmak bütün sesleri susturmayacak ve oyunun çökmesine neden olmayacak.
  • Kaydırmaya devam ederken Ayarlar menüsünü kapatmak menüyü tekrar açtığınızda kaydırmayı engellemeyecek.
  • Android'deki Maksimum Ses Düzeyi arttırıldı.
  • Fırtına Keskin Nişancı Tüfeği, Yeşil Taarruz Tüfeği, Susturuculu Tabanca ve Ağır Tabanca ateşlendiğinde ses efekti çıkacak.
  • Fırtınada son iyileşme eşyası kullanıldıktan sonra Hızlı İyileş butonu kaybolacak. Fırtınaya girildiğinde de görünür olacak.
  • Düşük özellikli cihazlar World Cup ödüllerinin üstündeki yazıları görebilecek.
  • Ateş Modu ekranı Android'de pembe karelerin oluşmasına yol açmayacak.
  • Kapışma Takımı'nda hızlı yuva girişi Hedef ya da Avlama sayaçları tarafından engellenmeyecek.
  • Aşağıdakiler için grafik ve ses iyileştirmeleri yapıldı:
    • Savaş Otobüsü
    • Sinaps Kıyafeti
    • M.E.K.A. Pilotu Kıyafeti
    • Fosforlu Çubuk Toplama Aleti
    • Asi Boya Rulosu Toplama Aleti
    • Dört Peynirli Kazma Toplama Aleti
    • General Simli Kıyafeti
    • Lazerli Kazma Toplama Aleti
    • Lolipop Toplama Aleti
    • Yıldızlı Korucu Kıyafeti
    • İfade animasyonları sırasında Yankı Kıyafeti
    • Drift Kazması Toplama Aleti
    • Dövüş Ustası Kıyafeti
    • Dinamo Kıyafeti
    • AC/DC Toplama Aleti Dolabım'da doğru ses efektini çıkaracak.
    • Kuşanıldığında Manyeto sırt süsü oyuncuların üstünde görünecek.
    • Boynuz Kazması savurma izi bırakacak.

ÖZET

  • 5 Eylül'deki hızlı çözüm ile yapılan değişiklikler
    • Bazı denge düzenlemeleri yapıldı. Bu konuyla ilgili detaylı bilgi edinmek için şu blog yazımıza göz atabilirsiniz.
  • 6 Eylül'deki hızlı çözüm ile yapılan değişiklikler
    • Büyük takımlı modlarda takım arkadaşlarının bıraktığı ok işaretleri, takım arkadaşı hâlâ görüş mesafesinde olduğu halde kayboluyordu; bu sorun çözüldü. 
  • 6 Eylül'deki hızlı çözüm ile yapılan değişiklikler
    • Bir sorunu çözmek için Çelik Halatlar geçici olarak devre dışı bırakıldı.
      • Bu sorunu bir sonraki güncellemeyle çözmeyi planlıyoruz.

KREATİF

NELER GELDİ?

İyiler ve Kötüler
Dört yeni hazır yapıyla iyiliğin ya da kötülüğün yanında olduğunuzu gösterin. Bir Kahraman Malikânesi ya da şeytani bir Kötünün Karargâhı inşa edin.


Otomat
Gözünüzün yollarda kaldığını biliyoruz. Nihayet geldi! Otomatları oyununuzla eşleşecek şekilde ayarlayın ve kişiselleştirin.


Sınıf Ayarlama Cihazları
Farklı özelliklere sahip kendi oyuncu sınıfınızı yaratmanıza olanak sağlayacak son derece ayarlanabilir bir dizi cihaz.


ADALAR

  • Benim Adam ayar ekranının dizilimi ve görselleri güncellendi. Ekran artık ana oyun içi menüsünde bir sekme olarak görünecek ama eskiden olduğu gibi erişmeye devam edebileceksiniz.
Hata Düzeltmeleri
  • Oyuncular adalarını kaydettiğinde arada sırada bağlantının kesilmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Adaların görünmez olmasına ve oyuncuların havada süzülürmüş gibi durmasına sebep olan sorun çözüldü.

OYNANIŞ

  • Benim Adam ayarlarına yeni seçenekler eklendi:
    • Varsayılan Sınıf Belirleyici: Her raundun başında oyunculara varsayılan sınıf atamasının yapılmasını sağlar.
      • Hiçbiri, 1-16 (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Oyuncuların Sınıfını Varsayılana Döndür: Bir oyuncunun sınıfının ne zaman varsayılan sınıfa döndürüleceğini belirler.
      • Raunt Bitince, Oyun Bitince, Oyuncu Avlanınca (Varsayılan ayar: Oyun Bitince).
Hata Düzeltmeleri
  • Bazı mevcut adalardaki tuzakları bozduğu için Yapı İnşasına İzin Ver seçeneği kapalıyken tuş engelleme özelliği geçici bir süreliğine kaldırıldı.
  • Sona Kalan ayarı açıkken ve bir takımın sonsuz doğma hakkı olduğunda oyunun hemen sona ermesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Bir yarığın üstündeki araca bindikten sonra ışınlanan oyuncuların bazı hareket kabiliyetlerini yitirmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Bir oyunu izleyen oyuncular merkeze döndükten sonra artık yeniden doğma ekranında kalmayacak.
  • Oyuncuların başka bir nesneyle iç içe geçtiğinde nesne silahını iptal edememelerine sebep olan bir sorun çözüldü:

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Kreatif Çanta'ya Efsanevi Sürgülü Keskin Nişancı Tüfeği eklendi.
  • Kreatif Çanta'ya Nadir Tabanca eklendi.
  • Kreatif Çanta'ya Cızlatıcı Tuzak eklendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Bayraklar artık avlanan oyuncuların çantasında kalmayacak.

HAZIR YAPILAR VE GALERİLER

  • 4 yeni hazır yapı eklendi:
    • Kötünün Karargâhı
    • Kötünün Yıkık Dökük Karargâhı
    • Kahraman Malikânesi
    • Yıkık Dökük Kahraman Malikânesi
  • 6 yeni galeri eklendi:
    • Kötünün Karargâhı Galerisi
    • Kötünün Yıkık Dökük Karargâhı Galerisi
    • Kahraman Malikânesi Galerisi
    • Yıkık Dökük Kahraman Malikânesi Galerisi
    • Gri Tepe Çimeni Galerisi
    • Kahraman/Kötü Nesneleri Galerisi
  • Araba Galerisi B'ye Koyu Mor Araba eklendi.
  • Parçacık Galerisi B'ye Yarasa Sürüsü Parçacığı eklendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Konteynır Sitesi hazır yapısındaki bazı sandıklar aranamaz hale getirildi.

CİHAZLAR

  • Mevcut tetikleyici kanalının sayısı 32'den 50'ye, alıcı kanalının sayısıysa 40'tan 50'ye çıkarıldı.
  • Sınıf Tasarlayıcı cihazı eklendi.
    • Bu oyuncuların özel oyuncu sınıflarını belirlemesini sağlayacak. Her bir cihaz tek bir sınıfın ayarlarını ve başlangıç çantasını düzenleyecek.
      • Çanta eşyalarını cihazın üstüne bırakarak sınıfınızın başlangıç çantasını belirlemeye başlayabilirsiniz.
      • Oyun modundayken sınıfları kullanmak için Sınıf Seçici'den de faydalanın.
    • Sınıf Adı: Seçilen sınıf için gösterge panelinde kullanıcı adını gösterir.
    • Sınıf Belirleyici: Bu cihazın ayarlarının uygulanacağı sınıfı belirler.
      • Hiçbiri, 1-16 (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Yeniden Doğarken Ver: Oyuncular avlandıktan sonra yeniden doğarken cihazın eşyaları oyuncuya sunup sunmayacağını ayarlar.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Kapalı).
    • Oyunlar Sırasında Görünür: Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Kapalı).
    • Silahlara Bonus Cephane: Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Açık).
    • Başlangıç Canı: %1 can, %50 can, %100 can, Yenilmez, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Azami Can: 1 can, 25 can, 75 can, 100 can, 200 can, 500 can, 1000 can, 2000 can, 10000 can, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Başlangıç Kalkanı: Boş Kalkan, %50 kalkan, %100 kalkan, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Azami Kalkan: Kalkan Yok, 25 Kalkan, 50 Kalkan, 75 Kalkan, 100 Kalkan, 200 Kalkan, 500 Kalkan, 1000 Kalkan, 2000 Kalkan, 10000 Kalkan, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Anında Doldurma: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Sonsuz Cephane: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Sonsuz Kaynak: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlandığında Eşyaları Tut: Bırak, Tut, Sil, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlandığında Kaynakları Tut: Bırak, Tut, Sil, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Düşme Hasarı: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Yerçekimi: Çok Düşük, Düşük, Normal, Yüksek, Çok Yüksek, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Zıplama Azaltma: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Oyuncu Uçuşu: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Oyuncu İsimleri ve Konumları: Her Zaman Göster, Her Zaman Gizle, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Planörlerin Yeniden Açılması: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Yere Devrilme: Varsayılan, Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Yapı İnşasına İzin Ver: Açık, Kapalı, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Yeniden Doğma Süresi: 1-30 Saniye, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Doğma Hakkı: Sonsuz, 1-10 Saniye, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlama Başına Kazanılan Can: 0, 10, 25, 50, 100, 250, 500, 1000, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlama Başına Kazanılan Ahşap: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 100, 250 Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlama Başına Kazanılan Taş: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 100, 250 Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Avlama Başına Kazanılan Metal: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 100, 250 Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Azami Yapı Malzemesi Sınırı: 0, 100, 150, 200, 300, 400, 450, 500, 750, 999, 2000 Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Eşya Bırakılmasına İzin Ver: Evet, Hayır, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Eşya Alınmasına İzin Ver: Evet, Hayır, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Toplama Oranı: 0x, 0,1x, 0,5x, 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 10x, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
    • Doğduktan Sonraki Dokunulmazlık Süresi: Yok, 1 saniye, 2 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 20 saniye, 30 saniye, 40 saniye, 50 dakika, 1 dakika, 2 dakika, 5 dakika, 10 dakika, Geçersiz Kılma (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
  • Sınıf Seçici cihazı eklendi.
    • Oyuncuları belli bir sınıfa geçiren bir bölge oluşturur.
    • Sınıf Belirleyici: Oyuncuların bölgeye girdiğinde hangi sınıfa geçeceğini belirler. Hiçbiri seçeneği uygulanırsa bölgeye giren oyuncuların herhangi bir sınıfı olmaz.
      • Hiçbiri, 1-16 (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Takım: Hangi takımın cihazı etkinleştirebileceğini belirler.
      • Hiçbiri, 1-16 (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Değiştirme Vakti: Sınıf değiştirme seçeneği oyuncuya sunulmadan önce oyuncunun cihaz bölgesinde ne kadar kalması gerektiğini ayarlar.
      • Anında, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 4 saniye, 5 saniye, 6 saniye, 7 saniye, 8 saniye, 9 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 20 saniye (Varsayılan ayar: 3 saniye).
    • Oyuncu Değişince Yeniden Doğsun: Cihazın bir oyuncuyu yeni bir sınıfa koyduktan sonra yeniden doğmaya zorlayıp zorlamayacağını belirler.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Kapalı).
    • Hacim Boyutu: 0,5 metre, 1 metre, 2 metre, 3 metre, 4 metre, 5 metre, 10 metre, 15 metre, 20 metre, 30 metre, 40 metre, 50 metre (Varsayılan ayar: 1 metre).
    • Hacim Oyunda Görünür: Cihaz bölgesinin oyun sırasında görülebilir olup olmadığını belirler.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Açık).
    • Oyunda Görünür: Cihazın oyun sırasında görülebilir olup olmadığını belirler.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Açık).
    • Vurgu Rengi: Takım Rengi, Beyaz, Gök Mavisi, Kırmızı-Turuncu, Altın, Elma Yeşili, Fuşya, Turuncu, Deniz Yeşili, Bej, Mor, Neon Yeşil, Deniz Mavisi, Gümüş, Açık Mavi, Pembe, Yeşil (Varsayılan Renk: Açık Mavi)
    • Etkin: Oyun aşamalarında etkinleştirilecek.
      • Devre Dışı, Etkin, Sadece Isınma, Sadece Oynanış (Varsayılan Ayar: Sadece Oynanış)
    • Aktarıcı Desteği:
      • Sınıf Değiştirildiğinde Şuradan Aktar: Bir oyuncu bu cihazla sınıf değiştirdiğinde seçili kanala bir sinyal gönderir.
        • Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
    • Alıcı Desteği:
      • Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alındığında Oyuncunun Sınıfını Değiştir: Seçili kanaldan bir sinyal alındığında hedefteki oyuncunun sınıfı bu cihaz tarafından belirlenir.
        • Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
  • Özel Otomatlar eklendi.
    • Oyuncuların Otomat yerleştirmesini ve malzeme bedellerine göre hangi eşyaların satın alınabileceğini özelleştirmesini sağlar.
    • Cihazı yerleştirdikten sonra ona bir şey eklemek için Otomat'ın yanına eşya bırak. Eşyalar oyuncular tarafından Otomat'a eklenme sırasıyla erişilebilir olacak.
    • İlk eşya oyuncunun çantasından Ahşap malzemelerini kullanacak, ikinci eşya Taş malzemelerini ve üçüncü eşya ise Metal malzemelerini kullanacak.
    • Birinci Eşya Kaç Ahşaba Mal Olacak: Bedelsiz, 5, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190, 200, 220, 240, 260, 280, 300, 320, 340, 360, 380, 400, 420, 440, 460, 480, 500, 550, 600, 650, 700, 800, 900, 999 (Varsayılan ayar: Bedelsiz).
    • İkinci Eşya Kaç Taşa Mal Olacak: Bedelsiz, 5, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190, 200, 220, 240, 260, 280, 300, 320, 340, 360, 380, 400, 420, 440, 460, 480, 500, 550, 600, 650, 700, 800, 900, 999 (Varsayılan ayar: Bedelsiz).
    • Üçüncü Eşya Kaç Metale Mal Olacak: Bedelsiz, 5, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190, 200, 220, 240, 260, 280, 300, 320, 340, 360, 380, 400, 420, 440, 460, 480, 500, 550, 600, 650, 700, 800, 900, 999 (Varsayılan ayar: Bedelsiz).
    • Silahlara Bonus Cephane: Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Açık).
    • Oyun Başlangıcında Etkin: Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin).
    • Alıcı Desteği:
      • Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alındığında Eşya Oluştur: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Sinyal Alırken Bir Sonraki Eşyaya Geçiş Yap: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
    • Aktarıcı Desteği:
      • Eşya Çıkarıldığında Şuradan Aktar: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
  • Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri'ne Tetikleyici ve Alıcı seçenekleri eklendi.
    • Aktarıcı Desteği:
      • Eşya bırakıldığında şuradan aktar: Ele Geçirilen Eşya yere bırakıldığında seçili kanala bir sinyal gönderir.
        • Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Eşya ele geçirildiğinde şuradan aktar: Ele Geçirilecek Eşya, Ele Geçirilme Alanı'nda ele geçirildiğinde seçili kanala bir sinyal gönderir.
        • Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
    • Alıcı Desteği:
      • Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
  • Top Çıkma Yeri'ne yeni Gösterge Paneli ve Metin seçenekleri eklendi.
    • Böylece oyuncular Rozet Simgesi'yle topun nerede olduğunu görebilecek ve oyundaki takım atamalarına bağlı olarak görülebilir metinler ekleyebilecek.
    • Gösterge Paneli Simgesi: Hiçbiri, Rozet Tarzı (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Dost Takım: Hepsi Tarafsız, Hepsi, 1-16, Hepsi Rakip (Varsayılan ayar: Hepsi Tarafsız).
    • Takım Görünürlüğü: Hepsi, 1-16, Hepsi Rakip, Hepsi Tarafsız, Hepsi Dost (Varsayılan Ayar: Hiçbiri).
    • Gösterge Paneli Simge Belirleyici: Hiçbiri, A-D, W-Z (Varsayılan ayar: Hiçbiri).
    • Görüş Alanı Gereksinimi: Evet, Hayır (Varsayılan ayar: Evet).
    • Gösterge paneli simgesini şu olunca gizle: 2 m, 5 m, 10 m, 15 m, 20 m, 30 m, 50 m, 100 m, 150 m, 200 m, 250 m, 500 m (Varsayılan ayar: 20 m).
    • Rakip Simgesi Metin Alanı: Metnin Rakip oyuncular tarafından görünmesini belirler.
    • Dost Simgesi Metin Alanı: Metnin Dost oyuncular tarafından görünmesini belirler.
    • Tarafsız Simgesi Metin Alanı: Metnin Tarafsız oyuncular tarafından görünmesini belirler.
    • Gösterge Paneli Metin Boyutu: 1x, 1,5x, 2x (Varsayılan ayar: 1x).
    • Alıcı Desteği:
      • Şuradan Alınca Gösterge Panelini Gizle: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
      • Şuradan Alınca Gösterge Panelini Göster: Kanal Yok, 1-50 (Varsayılan ayar: Kanal Yok).
  • Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri cihazına yeni bir seçenek eklendi.
    • Sürekli olarak eşya çıkar: Daha önce oluşturulan eşyalar hâlâ oyunda olsa bile yeni eşyaların oluşturulmasını sağlar.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan ayar: Kapalı).
  • Takım Ayarları ve Çantası cihazına yeni seçenekler eklendi.
    • Varsayılan Sınıf Belirleyici: Her raunt başında seçilmiş takımdaki oyuncuların sınıfını varsayılan olarak belirler.
      • Hiçbiri, 1-16, Geçersiz Kılma (Varsayılan ayar: Geçersiz Kılma).
  • Temel Fırtına Kumandası ve Gelişmiş Fırtına Kumandası'na yeni seçenekler eklendi.
    • Bittiğindeki Davranışı: Son aşaması sona erdiğinde fırtınaya ne olacağını belirler.
      • Bekle, Anında Yok Et, 5 saniye sonra yok et, 10 saniye sonra yok et, 15 saniye sonra yok et, 30 saniye sonra yok et, 60 saniye sonra yok et, 2 dakika sonra yok et, 3 dakika sonra yok et, 4 dakika sonra yok et, 5 dakika sonra yok et (Varsayılan ayar: Bekle).
  • Yaratık Yöneticisi'ne yeni bir seçenek eklendi.
    • Hareket Hızı: Çok Yavaş, Yavaş, Hızlı, Çok Hızlı (Varsayılan ayar: Hızlı).
  • Gösterge Paneli Mesajı Cihazı'ndaki Raundun Başından İtibaren Geçen Süre seçeneğine yeni değerler eklendi:
    • 6 dakika, 7 dakika, 8 dakika, 9 dakika, 10 dakika.
  • Ele Geçirme Alanı Aracı'na yeni seçenekler eklendi.
    • Aşama Sırasında Etkin: Hepsi, Sadece Oyun Öncesi, Sadece Oynanış, Hiçbiri (Varsayılan ayar: Hepsi).
    • Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, Kanal 1 - 16 (Varsayılan: Kanal Yok).
    • Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, Kanal 1 - 16 (Varsayılan: Kanal Yok).
    • Puanlanan Eşyayı Yok Et: Evet, Hayır (Varsayılan ayar: Evet).
    • Bırakılan Eşyayı Yok Et: Evet, Hayır (Varsayılan ayar: Evet).
Hata Düzeltmeleri
  • "Üstünden geçerken al" seçeneği açıkken Eşya Oluşturma Yeri tarafından oluşturulan tek kullanımlık eşyaların düzgün bir şekilde toplanmamasına yol açan sorun çözüldü.
  • Takım Ayarları cihazındaki yapı inşa etmeye izin ver seçeneği Benim Adam ayarlarını artık doğru bir şekilde geçersiz kılıyor.
  • Top Çıkma Yeri toplarındaki nişan alma yardımı kapatıldı.
  • Oyuncular Rastgele Sayı Oluşturucu yerleştirdikten sonra oyunda kırmızı bir kutu görmeyecek.
  • Gelişmiş Fırtına Kumandası'nın oluşturduğu Fırtına Çemberi oyunda tamamen kapandıktan sonra görünür olmayacak.
  • Gözcülerin, Silahsız Bölge içindeki oyunculara ateş etmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Bariyer Cihazı'nın Sadece Isınma seçeneğinin oyun başlamadan önce çalışmamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Ele Geçirilecek Eşya bayrak olduğunda Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri cihazının Eşya Alındığında Şuradan Aktar seçeneğinin aktarma yapmamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Eşya Oluşturma Yeri önizlemesi, Eşya Resminin Büyüklüğünü Ayarla seçeneğini artık doğru bir şekilde yansıtacak.
  • Oyun başladığında Patlayıcı Cihazlar'ın tetiklenmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Ele Geçirme Alanı'nın seçenek açık olduğunda eşyaları kullanmamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Ele Geçirme Alanı'nın aktif olmasına rağmen puan dağıtılmamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Büyük Ele Geçirme Alanları'ndaki mermilerin merkezden uzaklaşınca görünür hale gelmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Patlayıcı Varil'in Takım Görünürlüğü seçeneğindeki bir sorun çözüldü.
  • Patlayıcı Varil'in ısınma aşamasında yok edilebilmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Görünmez Hedef Cihazı'na temas eden hasar parçacıklarının görünür hale gelmesine sebep olan sorun çözüldü.

KULLANICI ARAYÜZÜ VE SOSYAL

  • Benim Adam ayarlar menüsüne Kreatif Çanta'dan ulaşabileceğiniz ikinci bir yol eklendi. Artık menüyü açabilir, oyunu başlatabilir ve adanıza yerleştireceğiniz cihazı hızlı bir şekilde seçebilirsiniz.
  • Aşağıda belirtilen cihazlar için daha önce o cihaza bırakılmış bütün çanta eşyalarını kaldıracak bir Eşyaları Temizle butonu eklendi: Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri ve Sınıf Tasarlayıcı.  Gelecek güncellemelerde bu buton daha fazla cihaz için kullanılabilir hale gelecek.
Hata Düzeltmeleri
  • Artık bir oyuncu cihaz sınırına ulaştığında Gösterge Paneli bir uyarı verecek.
  • Oyuncular o an yüklü bulunan adayla aynı ismi taşıyan başka bir adayı kaldırabilecek.
  • Belli çanta sekmelerindeki kaydırma hızı tutarlı hale getirildi.

DÜNYAYI KURTAR

NELER GELDİ?

Penny Yola Çıkıyor İkinci Bölüm
Bu hafta sizi hop oturtacak hop kaldıracak garip olaylar yaşanırken, Penny'nin Radyo İstasyonu'na ulaşmasına yardımcı olun. Kamyonunuzu doldurun, ekibinizi toplayın. Çünkü yeni haftalık görevle birlikte Yola Çıkma zamanı geldi.


Arazi Ajanı Rio Geri Dönüyor
Suratsızları daha da suratsız hale getirmek için Faz Topu ve Faz Patlaması'nı kullanmaya hazır olun! Arazi Ajanı Rio etkinlik mağazasına dönüyor!

GÖREVLER VE SİSTEMLER

  • Bu hafta Yola Çık'ta özel bir görev sizi bekliyor. Size Lars'ın ve bitmek bilmeyen müzik tutkusunun hediyesi. Daha fazla bilgi almak için görev günlüğünüzü kontrol edin.
  • Dikiz Tepeler Fırtına Kalkanı savunma haritasındaki bir dizi güçlendiricinin bulunduğu yerlerdeki bazı potansiyel düşman doğma yerleri kaldırıldı.
    • Suratsızlar doğunca yapıların yıkılmasına sebep olan "çapraz" doğma noktaları kaldırıldı. Bu durum belli dalgalar karşısında hayatta kalmak için yeterli savunma inşa etmeyi fazlasıyla zorlaştırıyordu.
  • Oyuncular Fırtına Kalkanı kalesi parçalarına ayrılmış durumdayken Fırtına Kalkanı Savunması görevini başlatmaya çalıştığında bir diyalog görünecek. Görev ya da Yardım Bekle eylemlerinin başlatılabilmesi için kalenin devam eden bir düzenleme olmayacak şekilde sabit halde olması gerekir.
  • Güç seviyesi 140 olan görevlerin Saf Yağmur Damlası ödülleri %25 arttırıldı.
    • Örneğin; bu güncellemeden önce 64 Saf Yağmur Damlası veren ödül artık 80 Saf Yağmur Damlası Verecek.
  • Güç seviyesi 108 ve üstü olan dört oyunculu görevlerde tüm geliştirme malzemesi ve Yükseltici ödülleri arttırıldı. Örnekler: 
    • 10.30 güncellemesinden önce 168 Saf Yağmur Damlası veren 108 güç seviyeli bir bölgedeki 4 kişilik bir görev artık 256 Saf Yağmur Damlası verecek.
    • 10.30 güncellemesinden önce 168 Saf Yağmur Damlası veren 140 güç seviyeli bir bölgedeki 4 kişilik bir görev artık 320 Saf Yağmur Damlası verecek. 
    • 10.30 güncellemesinden önce, 108 güç seviyesi gerektiren 4 oyunculu bir görev 164 Destansı Yükseltici verirken artık 204 Destansı Yükseltici verecek.
    • 10.30 güncellemesinden önce, 140 güç seviyesi gerektiren 4 oyunculu bir görev 164 Destansı Yükseltici verirken artık 248 Destansı Yükseltici verecek.
    • Not: Bunlar sadece örnek. Görev hedefi performansınıza göre bu örneklerden daha fazla ya da daha az ödül kazanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için bu blogumuza göz atabilirsiniz!
Hata Düzeltmeleri
  • Oyuncuların görev başlangıcında kampların hemen yanında doğma ihtimali artık çok daha düşük.
  • Oyuncular Kuyrukluyıldızcık görevindeki kraterin dibinde artık meteoru bul eylemini gerçekleştirebilecek.

KULLANICI ARAYÜZÜ

  • Eşya Yönetimi menülerine hareketli kaydırma eklendi.
  • Cephanelik ekranında Clip'in arkasındaki Cephanelik Duvarı'na Hafif Makineli Tüfek silah türü eklendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Belirli Battle Royale kıyafetlerine bağlı ifadeler artık oynatılamaz olduğu için ifade çarkında seçilemez hale getirildi.
  • Görev yükleme ekranlarında metinlerin ve ipucu başlıklarının iç içe geçmesinden dolayı oluşan kalabalık azaltıldı.
  • Lamaları açarken ileri sarma efekti artık doğru bir şekilde görünecek.
  • Mevcut Kahraman Dizilimi'nin komutanını değiştirdiğinizde kahraman artık düzgün bir şekilde görünecek.
  • Kahraman becerilerinin kısa bir süreliğine üst üste geçmesine sebep olan Eşyayı İncele ekranındaki yanıp sönen metin düzeltildi.
  • Tuzak dayanıklılık arayüzü artık yanlış sayıyı göstermeyecek.
  • Oyuncular artık sosyal panel açık olduğunda istemedikleri halde önyüzde gezinmeyecek.
  • Profesyonel İnşaatçı ifadesi kullanıldığında sayfa komut butonları lobi ifade çarkında doğru oyun kumandası yapılandırmalarını gösterecek.
  • Lama açma sonuçları artık bir eşyanın fazladan ve hatalı kopyalarını göstermeyecek.
  • "İkmal" görevlerinde bütün birincil hedefler tamamlandıktan sonra arayüz doğru değerler gösterecek.
  • Keşifler metnindeki dilbilgisi hataları düzeltildi.

KAHRAMANLAR

  • Arazi Ajanı Rio etkinlik mağazasına kayarak geri dönüyor!
    • Standart Avantaj: Faz Topu
      • Faz Kayması kullanmak menzilli silahının bir sonraki atışını, düşmanları delip geçen ve 31 taban enerji hasarı veren bir Faz atışına dönüştürür.
    • Komutan Avantajı: Faz Topu +
      • Faz Kayması kullanmak menzilli silahının bir sonraki atışını, düşmanları delip geçen ve 93 taban enerji hasarı veren bir Faz atışına dönüştürür.
    • Takım Avantajı: Faz Atar
      • Her 5 saniyede bir, yaptığınız bir atış 47 taban enerji hasarı veren Faz Atışı'na dönüşür.
    • 12 Eylül saat 03.00 itibarıyla etkinlik mağazasında bulunabilir.
  • Ragnarok yıkıma kaldığı yerden devam ediyor!
    • Standart Avantaj: Sahibine İade
      • Sismik Darbe orijinal noktasına döner. Sismik Darbe'nin hasarı ve çarpma şiddeti %25 azalır.
    • Komutan Avantajı: Sahibine İade +
      • Sismik Darbe orijinal noktasına döner. Sismik Darbe'nin hasarı ve çarpma şiddeti %125 artar..
    • Takım Avantajı: Sakin Ol
      • Yakın dövüş saldırısı yapanları 2 saniye dondurur. Sis Canavarları %43 yavaşlar.
    • "Sınırlı Sürüm" görevi tamamlandıktan sonra erişilebilir.
  • Kılıçfırtınası Enforcer cepheye fırtına gibi dönüyor!
    • Standart Avantaj: Yok Edici Kunai
      • Kunai Fırtınası ile fırlatılan hançerler isabet ettikten sonra patlayarak 0,25 kare yarıçapındaki bir alana 4 taban enerji hasarı verir.
    • Komutan Avantajı: Yok Edici Kunai +
      • Kunai Fırtınası ile fırlatılan hançerler isabet ettikten sonra patlayarak 0,5 kare yarıçapındaki bir alana 8 taban enerji hasarı verir.
    • Takım Avantajı: Sonsuz Gölge
      • En az 3 yıldızı bulunan her bir Ninja için Gölge Duruşu'nun süresi 4 saniye uzatıldı.
    • "Sınırlı Sürüm" görevi tamamlandıktan sonra erişilebilir.
Hata Düzeltmeleri
  • Breakbeat Wildcat'in açıklamasındaki bir yazım hatası düzeltildi.
  • M.E.R.K.E.Z. yerleştirme animasyonu artık silah değiştirilerek geçilemeyecek.
  • Lobideki İnşaatçı animasyonları düzeltildi.
  • Sıçrayan Ninja Fırtınası düzenleyicisi aktifken Sıçrayarak Saldırı yapıldığında Çekirge Sıçrayışı doğru hasar verecek.
  • Boğa Koşusu'yla bir kampa doğru ittirilen rakipler artık beklendiğinden daha uzağa fırlamayacak.
  • Ragnarok, Yıldırım Thora ve Arazi Ajanı Rio artık çantada yer kaplayacak.
  • E.M.A.N.E.T. artık kamplara yerleştirilemeyecek.

SİLAHLAR VE EŞYALAR

Hata Düzeltmeleri
  • Buharlı Harmandöven, Ağır Girdap Saldırısı yaparken Hırdavat yerine Tırpan'ı baz alarak bonus hasar uygulamasını sağlayacak şekilde güncellendi.
  • Kreşendo'nun kurulma ve maksimum yük ses efektlerinin tüm istemcilerde düzgün bir şekilde oynatılmaması sorunu çözüldü.
  • Ritim Patlatıcı şeması artık doğru bir şekilde çantada yer kaplayacak ve geri dönüştürülebilecek.
  • V6 Fırlatıcı'nın yeniden doldurma efekti artık görevdeki bütün oyuncular tarafından duyulabilecek.
  • Minnak Ölüm Cihazı roketi patladıktan sonra artık doğru bir şekilde kaybolacak.
  • Sıçrayarak Saldırı yaptıktan sonra kamera titremesinin bazen durmamasına neden olan sorun çözüldü.

OYNANIŞ

  • Yeni bir Fırtına Uyarısı düzenleyicisi eklendi: "Güçlü Hafif Makineli Tüfekler".
Hata Düzeltmeleri
  • Devriye noktaları haritada göründükten sonra artık doğru bir şekilde yok olacak.
  • Doğa yüklü Kapılı İzbandutlar artık saldırıları engellemekte başarısız olmayacak.

ÇİZİM VE ANİMASYON

Hata Düzeltmeleri
  • Doğa elementi görüntü efekti artık dans ederken Kapılı İzbandut'un kalkanında devam etmeyecek.

SES

Hata Düzeltmeleri
  • Araba, otobüs ve kamyon gibi araçların çarpma sesleri güncellenerek her araç türüne has bir ses elde edilmesi sağlandı.
  • Çatışma sırasında daha iyi bir çevre ses perspektifi sağlamak adına Lazergöz sesleri güncellendi.
  • Yıldırım Hızıyla görevindeki minibüs kalkış sahnesindeki sesler güncellendi.
  • Avlandıktan sonra Suratsız dans müziğinin devam etmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Zemin ve duvar tuzaklarından dolayı fırlayan Suratsızların sesleri güncellendi.
  • Oyuncular yere devrildiğinde ortaya çıkan müzik ve ses seviyesi sorunları çözüldü.
  • Bonus hedeflerin başarısız olduğunu belirten ses de, kullanıcı arayüzü geri beslemesiyle daha kolay ile senkronize olmasını sağlamak adına daha kısa sürecek şekilde güncellendi.

GENEL

Hata Düzeltmeleri
  • Yapılar artık parlak sarı renginde kalmayacak.
  • Xbox One oyuncularının oyunu başlatmaya çalışırken sıkça karşılaştıkları ve konsol menüsüne dönmelerine sebep olan hata mesajına yol açan sorun çözüldü.

PERFORMANS

  • Switch'te oyuncular iniş yapmadan önce yapıların tam olarak yüklenmesini sağlayacak bölüm görüntüsü iyileştirmeleri yapıldı. 
    • Bunun yamayı normalden daha büyük hale getirdiğine lütfen unutmayın.
  • Switch'te ilk yükleme süresi azaltıldı. Oyun artık yaklaşık 10 saniye daha hızlı açılacak.
  • Xbox One'da aktivasyon hızı arttırıldı. Bu da yükleme ekranının daha erken görünmesini sağlayacak.
  • Binaların sallanma animasyonunun performansı arttırıldı.
Kaynak: Epic Games

Sporx Anasayfasına Dön